Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

H wishlist μου για το 2015

Άργησα; Όχι και πολύ, αν φανταστείς οτι τόσες μέρες είχα μανία με το filming. Anyways, εδώ είμαστε για άλλο λόγο και πριν σας αραδιάσω την τεράστια wishlist μου για το 2015, να σας ευχηθώ έναν πανέμορφο, ευτυχισμένο και δημιουργικό χρόνο στον οποίο θα δώσετε εσείς το χρώμα της επιλογής σας. Εγώ επιλέγω φούξια-βιολετί. Εσείς;

Στο δια ταύτα. Ποια μπορεί να μαντέψει τι θα θελα να αποκτήσω φέτος; Αρχίζω με κάτι κλισέ, αλλά δεν μπορώ να το παραλείψω, perfume-maniac ούσα, καταλαβαίνετε. Το πρώτο προϊόν που θα ήθελα για φέτος είναι χωρίς αμφιβολία να γεμίσω του μπουντουάρ μου με όλη τη σειρά body mist από Victoria's Secret. Πόσο προβέψιμη Αθηνά! Δεν μπορείς να αντισταθείς στις ανεξάρτητες, ανάλαφρες, κόντρα στο ευρωπαϊκό πρότυπο περί θηλυκότητας μυρωδιές(ε δεν είναι ανάγκη όλες να μυρίζουμε γλυκά!) που θέλουν τη γυναίκα να μυρίζει καθαριότητα, ξεγνοιασιά και παιχνίδι. Η ποικιλία δε, είναι τέτοια που ικανοποιεί και τις πιο απαιτητικές. Λέω να αρχίσω το 2015 με το Strawberries and Champagne! Ποια από εσάς το έχει δοκιμάσει;


Έχω καταλήξει στο οτι όσο αδιάφορο και να είναι ένα προϊόν μακιγιάζ μπορείς να το απογειώσεις με τα κατάλληλα σύνεργα. Ποιος θα έλεγε όχι σε ένα σετ επαγγελματικών πινέλων από Zoeva; Εγώ πάντως θα πω ναι! Μαλακά, σωστά μελετημένα για ακρίβεια και ανάλαφρο αποτέλεσμα είναι ακριβώς ο,τι χρειάζομαι!Το σετ των ονείρων μου έχει 185 ευρώ, οπότε για το απαγορευτικό της υπόθεσης λεώ να αρκεστώ και σε ένα πιο μεσαίου εύρους, όπως αυτό.

"Δεν της αρκεί ένα μπουντουάρ γεμάτο από Victoria's Secret?" Φυσικά και όχι, θα σου πω! Αν και μεταξύ μας, όνειρα κάνουμε σε αυτό το ποστ οπότε ας είμεθα large! Δηλώνω εμμονική με τα διαφορετικά του συνόλου αρώματα οπότε πρέπει επειγόντως να αποκτήσω κάποιο-/α από τη συλλογή της Britney Spears (Ω ναι, ξέρω όλα της τα τραγούδια απ'εξω, αλλά ουδείς άσφαλτος). Τα αρώματά της είναι άκρως νεανικά, δροσερά και μυστηριώδη. Λέω να κάνω αρχή με κάποιο σαν το πανάρχαιο Curious ή να πρωτοτυπήσω με το Fantasy. Ποια από εσάς έχει δοκιμάσει;(Σε μισώ ήδη:P)

Μιας και κάηκα με τη MAC πέρσι (όχι οτι θα εγκαταλείψω το σπορ, αλλά ελπίζουμε σε αλλαγές σήμερα), λέω να επενδύσω σε κάποια προϊόντα The Balm. Ίσως πρώτη μου επαφή με την εταιρία να είναι το Bronzer Bahama Mama, πολλά υποσχόμενο προϊόν ή το Highlighter Cindy-Lou Manizer με ροζ υποτόνους (it has to join the family).


Ε να τι παθαίνω, είπα MAC μόλις. Τι το θελα! Εντάξει το παραδέχομαι, θέλω απεγνωσμένα τη συλλεκτική σειρά με όλα τα Viva glam κραγιόν, αλλά κάτι μου λέει θα έχει εξαντληθεί ήδη! Δίκοπο μαχαίρι, αν την έχω θα με ζορίσει η εφαρμογή με πινέλο, αν δεν την έχω θα κλάψω με λυγμούς η συλλέκτρια! Δείτε, δεν είναι σαν ζωγραφιά;


Τελευταίο, για να το θυμάστε ένα προϊόν περιποίησης. Κακή Αθηνά κάνε κάτι, θα γεράσεις γρήγορα! Λάτρεψα την Estee Lauder όσο καμία εταιρία φέτος, οπότε ήταν αναμενόμενο οτι θα το ήθελα να με συντροφεύει για πάντα. Μιλάω για τον ορό Clear Difference ο οποίος μυρίζει ανάλαφρα, αφήνει την επιδερμίδα μου λεία χωρίς λιπαρότητα και καταπραϋνει τα σπυράκια και τις κοκκινίλες μου. Το δείγμα κράτησε αιώνες, οπότε χαλάλι την περιουσία που θα μου στοιχίσει το full size.




Νομίζω πως η λίστα μπορεί αν συνεχιστεί επ' άπειρον αν με αφήσετε ελέυθερη, οπότε ας βάλω μια άνω τελεία. Πρώτο post για το 2015, πρώτο post εν γένει, αν το καλοσκεφτείς το προηγούμενο ήταν για τις συστάσεις. Ευχαριστώ που με διαβάσετε και περιμένω να ονειρευτούμε τα προϊόντα που ξέφυγαν από μένα, αλλά όχι και από σένα στα σχόλια. Φιλιά

6 σχόλια:

  1. πολυ ωραιο το ποστ ,πολυ μου αρεσε και το ευχαριστηθηκα!
    κ θελω να κοιταξω για τα body mist από Victoria's Secret αλλα δεν ξερω που να τα βρω ... μπορεις να βοηθησεις Αθηνα ??? κ αν μπορεις να μου πεις κ ποσο κοστιζουν στο περιπου . ευχαριστω κ φιλλια πολλα :******

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχας σε ευχαριστω πολυ που μου δινεις θαρρος στο πρωτο μου ποστ <3 Εγω προσωπικα απο αεροδρομιο τα παιρνω στα 15 ευρω!Τακτικα εχει και μικροεπτωσεις ή προσφορες σε σετ!Μπορεις να τα βρεις και στο ηλεκτρονικο καταστημα ishoponline απ οσο ξερω :) Αξιζουν. Δεν ειναι αυτο που λεμε βαρυ αρωμα, αλλα εχει καλη διαρκεια κ μπορεις να βρεις πολυ ιδιατερες μυρωδιες αναλογα με αυτα π σου αρεσουν :)

      Διαγραφή
  2. mpravo athinoula!! t xeis st grapto oso k stn proforiko logo! einai san n s evlepa mprosta m, uperoxi i lista s t the balm lew k egw fetos n t timisw einai erwteysima!! <3 k n s diavazoume suxnotera gt t xeis!! filiaaaa :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Poly xairomai pou to akouw!Tha prospa8hsw na grafw syxnotera, oso exw kapoio thema endiaferon na kalupsw!To shmerino mou hr8e entelws flasia xaxa! Sigoura tha kanw pio polla review sto blog, to kanali paramenei h megalh m agapi nomizw einai allo feeling entelws :D <3

      Διαγραφή
  3. τωρα αν εγω πω οτι σε προτιμω γραπτη , παρα προφορικη???!!! τι θα μου πεις?? χαχα πολυ καλη η αναρτηση και τα προιοντα ενδιαφεροντα. καποια στιγμη θα δοκιμασω τον ορο σιγουρα. σου ευχομαι καλη χρονια και να αποκτησεις ολα τα πραγματακια της λιστας σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή