Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Review : Benefit Ring My Bella perfume

Έχει δεν έχει εκπτώσεις εγώ πάντα θα ανακαλύψω ένα stand κάπου στο υπερπέραν με προϊόντα -50% το λιγότερο. Ξεπέρασα εαυτόν για ακόμα μια φορά και σε μια καθιερωμένη μου βόλτα στα Sephora (μια φορά την εβδομάδα αντί ψυχανάλυσης) ανακάλυψα ένα τεράστιο stand με προϊόντα σε προσφορά.
Πολλά από αυτά ήταν λαχταριστά μέχρι που το μάτι μου έπεσε πάνω σε αυτό. Και μετά το μύρισα. Και μετά εθισμός. Ξέρετε τώρα πώς πάνε αυτά τα πράγματα!

Το μικρό αυτό υβρίδιο χορεύτριας burlesque με μπουκαλάκι ακούει στο όνομα "Ring My Bella" (εντάξει τώρα δεν ακούει κιόλας, αλλά η μυρωδιά του με ωθεί στα άκρα). Η Benefit γνωστή και αγαπημένη εταιρία για την ποιότητα και τις cute συσκευασίες της, σκέφτηκα, όχι όμως και για τις τιμές της. Αυτό τα πρώτα δέκα δευτερόλεπτα. Μετά είδα την ετικέτα -70% και ήταν ο,τι πρέπει μιας και θα έβγαινε στα 10 ευρώ(36,5 αρχική τιμή)! Σοκ!

Η Benefit το παρουσιάζει σαν μια γλυκιά ξελογιάστρα ντυμένη με λευκά λουλούδια. Αν ήταν ύφασμα, θα ήταν μετάξι με δαντέλα. Αν ήταν γυναίκα, θα ήταν διακριτικά sexy!
Το άρωμα περιέχει στην κορυφή νότες από ροδοπέταλα, κρίνο και μαργαρίτα, μεσαίες νότες από αιγυπτιακό γιασεμί και παιώνια, ενώ τη βάση του κοσμούν νότες από λευκό πατσουλί, βανίλια και white musk.

Για μένα που είμαι λάτρης των γλυκών αρωμάτων ήταν μια έκπληξη (ευχάριστη) μιας και είναι γλυκά λουλουδάτο και φρέσκο. Δεν είναι ιδιαίτερα ελαφρύ, σίγουρα αφήνει την αίσθησή του στον αέρα διάχυτη για αρκετή ώρα και κανείς δεν θα το αφήσει ασχολίαστο. Προσωπικά, μυριζω σε αυτό τον κρίνο και τη μαργαρίτα, ενώ μετά την πρώτη ώρα υπερισχύει το musk και το πατσουλί (Εδώ να σας πω οτι όσα αρώματα με κάνουν να εθίζομαι περιέχουν musk και πατσουλί).

Είναι από τα αρώματα που δεν ταιριάζουν εύκολα σε όλους, καθώς οι κριτικές για αυτό είναι ανάμεικτες. Για μένα, ταίριαξε γάντι με τη χημεία της επιδερμίδας μου και μπορώ να το υποστηρίξω όλες τις ώρες τις ημέρας. Αυτό όμως που με έκανε να γράψω το post είναι οτι με έκανε να εθιστώ αμέσως, πράγμα που έχω πάθει μόνο το Narcisso Rodriguez και το Mango Lady Rebel (Όχι, δεν είμαι εθισμένη με το Manifesto!)



Είναι ένα άρωμα μυστήριο. Στην αρχή σε προκαλεί σε παιχνίδι, αλλά στο τέλος σου αφήνει μια ελκυστική ήπια αθωότητα.

Με μια λέξη:
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6-8 ώρες
ΤΙΜΗ: 36,50 (εγώ το πήρα μόνο 10)
ΠΟΣΟΤΗΤΑ: 30ml
ΥΠΕΡΙΣΧΥΟΥΣΑ ΝΟΤΑ: κρίνος
ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ: παιχνίδι
ΘΑ ΤΟ ΞΑΝΑΕΠΑΙΡΝΑ: ΣΙΓΟΥΡΑ!

Ελπίζω να σας κάλυψε η περιγραφή, το ξέρω οτι μπορώ να μιλάω ώρες για ένα άρωμα, αλλά θα το αφήσω κάπου εδώ. Πάω να ψεκαστώ με την Bella και να κυλιστώ σε βασιλικούς κήπους. A bientot!




8 σχόλια:

  1. oooo to thelw k egww!! me 10 eurw omws :P :P :P !! Poso tuxeriii !! Na tn xilioforeseis k kathe for n s taksideuei s meri makrina!! :) :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πηγα την επομενη να την ξαναπαρω, αλλα ειχε τελειωσει!Παρηγορηθηκα με κατι βερνικια ΟΡΙ (παλι του σωρου :P)

      Διαγραφή
    2. oxi p th pigaines sephora k dn th epernes tpt!! :P :P

      Διαγραφή
  2. Αθηνούλι το ποστ εξαιρετικό..Μου αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις..Για τα αρώματα της Benefit δεν έχω και την καλύτερη άποψη..Οι μυρωδιες μου φαίνονται λιγο παιδικές..Βέβαια αυτό δεν θυμάμαι αν το έχω μυρισει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστω αγαπηηη ποσο χαιρομαι που μου το λες αυτο <3 Τα αλλα 2που ετυχενα μυρισω μου ηταν απλα αδιαφορα. Αυτο με κολλησε με τη μια, ειναι πολυ ιδιατερο!

      Διαγραφή
  3. και 36 δε μου φαίνονται πολλά για ένα άρωμα αν σκεφτείς ότι άλλα έχουν 100 :Ρ χαχα.. Αλλά ναι ρε φίλε. Με δέκα θα το έπαιρνα και γω που δε δίνω χρήματα για αρώματα αυθεντικά (έχω επενδύσει μόνο στο dior το κλασικό μηλαράκι. Ε ντάξει <3). Με γειάαααα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nai ta 10 einai san na agorasa ena xyma! :D einai polu idiaitero!entaksei ta poison einai monadika arwmata, polu idiaitera <3

      Διαγραφή