Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2015

Review : Seventeen Nail Care FAST FINISH extra shine quick drying top coat

Αυτή τη φορά έχω κάτι απλό, αλλά δυνατό να σου αλλάξει την καθημερινότητα προς το καλύτερο (Εντάξει, υπερβολές, αλλά αν κάνεις δουλειές του σπιτιού με νιώθεις σε βάθος). Πόσες φορές έχεις αφιερώσει ώρες για να βάψεις τα νύχια σου με υπομονή, επιμονή και ψυχραιμία, πόσα βράδια έμεινες ξύπνια μια ολόκληρη ώρα ενώ νύσταζες μόνο και μόνο για να μη χαλάσεις τον κόπο σου να τα φτιάξεις; Άσε θα σου πω εγώ! Συνέχεια!



Δεν είμαι από τις κοπέλες που διαθέτουν πολλά χρήματα για βερνίκια, μιας και προτιμώ να έχω ποικιλία (κάτι σαν 30 ολόιδια mint green μανό ας πούμε). Δεν είχα πάρει ποτέ βερνίκι από την εταιρία Seventeen, γιατί θεωρούσα ότι 6,60 θεωρούνται πολλά για ένα μανό και μάλιστα ελληνικής εταιρίας. Δεν ξέρω πώς έπεσε το μάτι μου τυχαία σε αυτό μια μέρα στα Galerie de Beaute και μόλις είδα quick drying δεν το συζήτησα και πολύ. Το άρπαξα αμέσως και πήγα σπίτι να το εφαρμόσω!

Το δοκίμασα πάνω από βερνίκι που συνήθως μου κρατάει μία το πολύ δύο μέρες αν κάνω δουλειές του σπιτιού (Το βερνίκι ήταν OPI, αλλά μην απορείς, γιατί με όλα τα βερνίκια το παθαίνω αυτό αν πλένω πιάτα).

Αφότου το φόρεσα πέρασαν 5 λεπτά και επιχείρησα να το ακουμπήσω δειλά δειλά. Ήταν ήδη στεγνό. Ένα τέταρτο αργότερα έπλυνα όλα μου τα πινέλα και μπήκα για ένα καυτό μπάνιο. Έμεινε ατάραχο. Προσπάθησα να του κάνω χαρακιά με τα νύχια. Δεν τα κατάφερα. Τις επόμενες μέρες το πρόγραμμα είχε πιάτα, τζάμια, σφουγγάρισμα και άλλους πολλούς εχθρούς του μανικιούρ. Εκεί αυτό. Σαν να μη συνέβη τίποτα. Ε μετά πώς να μην το λατρέψεις;

Στο δια ταύτα. Το top coat στοιχίζει 6,60, είναι τεράστιο στην ποσότητα (15ml) όσο και ένα βερνίκι OPI. Είναι αρκετά λεπτόρρευστο και κολλώδες. Λιγότερο υδαρές από ότι είχα συνηθίσει από πιο οικονομικά top coats, αλλά όχι και σαν gel top coat. Το πινελάκι του όπως όλα τα βερνίκια Seventeen λεπτό και σπαστικό για εμάς τις ανυπόμονες, αλλά αυτό δεν είναι μειονέκτημα ως προς το αν θα το αγόραζα ξανά!

Τα συστατικά του είναι εδώ.


Πέρασε μια εβδομάδα και τράβηξα σήμερα τις φώτο. Το μανό ακόμα είναι όπως την πρώτη μέρα. Θησαυρός! Χαλάλι τα 6,60!

Αν το δείτε πουθενά, αγοράστε το χωρίς δεύτερη σκέψη! Αυτά τα ολίγα για σήμερα! Πολλά φιλιά


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13486091/?claim=g2f7hqp4wey">Follow my >blog with Bloglovin</a

12 σχόλια:

  1. Μακάρι να δουλεύει έτσι όπως λες! Κάθε φορά που βάφω τα νύχια μου το πολύ να κρατήσουν 2, άντε με το ζόρι 3 μέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οοο ti eipes twraa!! trexw trexw n t vrww!! Dn uparxei periptwsi n plinw piata i n kanw mpanio k t mano n meinei stn thesi t! makari n t vrww!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εύχομαι να μου αρέσει τόσο όσο και σε 'σένα Αθηνά μου γιατί με έπεισες να το δοκιμάσω!! Δε θέλω και πολύ με τόσα που διάβασα...:-p
    Η αλήθεια είναι οτι κι εγώ αποφεύγω τα πιο "τσιμπημένα" βερνίκια και προτιμώ τα οικονομικά, (Sixteen και BeautyLine τα Fast Dry συγκεκριμένα) οπότε αν δουλέψει και σε 'μένα εξίσου καλά αξίζει, και σίγουρα θα το λατρέψω!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγω απο τα καμια 150αρια βερνικια μου ζητημα ειναι να εχω 10 ακριβα :P Ολα ειναι απο 1-3 ευρω!Αλλα αυτο αξιζει με χιλια!

      Διαγραφή
  4. Με σωζεις θα ειναι η επομενη μου αγορα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 6.60 είναι όντως λίγο τσιμπημένη τιμή, αλλά αν στεγνώνει τόσο μα τόσο γρήγορα σίγουρα τα αξίζει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. nai einai polla den to suzhtw alla g to apotelesma aksizei foul!se glitwnei apo adikoxameno veriniki na vafeis 100 fores th vdomada ta nuxia sou!

      Διαγραφή
  6. ενταξει Αθηνα!! με επεισες και εμενα!! χαλαλι τα 6.60!!! θα παω να το παρω και μακαρι να εφαρμοζει ετσι και στα δικα μου νυχια!!! ευχαριστουμε παρα πολυ για το ποστ..ηταν παρα πολυ χρησιμο και ''κατατοπιστικο'' και με τοσες λεπτομερειες δεν υπηρχε περιπτωση να μην με πεισεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή